Fussball

Ikväll är de fussball på TV, får se om jag hittar nånstans att kika matchen då jag själv har fel kanaler. Men detta är ju en match man ska se om nån i kvalet, helt klart, så måste fixa detta på nått sätt. Annars får de bli till att åka till Sektionskampen och kolla när Mono & co tävlar mot alla andra sektioner. Klart jag ska kolla på Elektro med och inte bara data/invofcom men va fan.

Jag har för övrigt strukit en grej från min lista över "framtiden" som inte hände och kan även imorn med största sannolikhet kryssa i en som gick som jag hade trott. Det är de två som hade med denna vecka att göra, nästakommande har med mina tentor att göra, får se om de går som jag trott.

Dagens citat kommer från gårdagens Idol:
"Jag har satt mig på ett tåg som har börjat rulla och det är klart att det är tråkigt att bli avkastad i farten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0