Hem den 23e

Är så gott som klart att jag sticker hem helgen den 23-25 oktober. Känns som det är långt dit men är ju egentligen bara 3 veckor. Blir att åka hem över oktobermarknaden, om jag nu inte helt ändrar mig men det tror jag inte. Ska bli rätt skönt att komma hem och träffa lite vänner och bekanta. ÄR jävligt glad att jag har Mono här nere men självklart saknar man alla där hemma hela tiden. Hoppas det styrs upp nått skoj, en redig fest hade inte skadat efter marknaden. Men tills dess har jag två tentor som ska göras, vette fan hur det ska gå om jag ska vara helt ärlig, vore så sjukt surt att köra första tentan, inte direkt så det är motiverande till plugg :(


Dagens citat:
Det är en svår konst att se folk i ögonen- samtidigt som man går bakom ryggen på dem
. /Stig Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0