Justice

Suttit och lyssnat på Justice större delen av kvällen. Lyssnade mycket på den i våras men sen tog jag av nån dum anledning bort albumet Cross, och jäklar va jag har saknat det, sjukt bra verkligen. "Industi-Elektro" när den är som bäst, eller vad man nu väljer att kalla deras stil, bra är det hur som helst.

Blev en kall ikväll me, det är ju trots allt kanelbullens dag som ska firas, och jag hade ingen mjölk hemma då ja glömde köpa det. Men öl har funkat förr så det funkar prima nu med, men jag måste säga att jag är lite avis på Lollos bullar som hon bakat idag, du vet då hur man firar.


Kvällens citat får Jakob stå för, tänker inte gå in i detalj vad det handlar om haha:
De är som nötter... de är inte så goa, men när man väl tagit en måste man ta 2 osv
...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0