Kontrakt.

Kontrakt.
NU har jag äntligen fått mitt kontrakt av hyresvärden, jag har ju bara bott här i över en månad nu och ringt 3 gånger utan att hon svarat, haha. Det jobbiga med detta är att jag nu ska betala in 2,5 hyror på raken vilket blir lite mycket för min ekonomi då jag inte fått mitt CSN ännu, men jag får ju en jäkla summa från CSN när det väl kommer sen ;)

Fotboll:

Hade min först fotbollsträning igår för första gången på över 5 år, då jag slutade spela fotboll. Det va ruggigt kul att få lira igen, blev lite 7-manna spel, nått som man kört hela sommarn, en jäkla tur det inte blev 11-manna då hade jag kreverat. Gjorde kanske inte världens bästa insatts men kul var det. Efteråt drog jag och Mono till Max och beställde gratis vatten, man får inte vara dum.

Spelkväll:
Idag är det spelkväll egentligen men får se om jag sticker dit, jag borde verkligen plugga lite.

Dagens citat:

Optimisten ser grönt ljust överallt, medan pessimisten bara ser det röda stoppljuset. Men den verkligt kloke är fägblind. //Dr Albert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0