Listan

Jag hade lite svårt att sova igår när ja gick och la mig så jag gjorde nått jag funderat på att göra väldigt länge. Jag satte mig och skrev en liten checklista på vad jag tror om framtiden, eller snarare om kommande året. Det blev totalt 30 punkter med allt från vad jag tror kommer hända me mina tentor, om min hälsa, om mina planer och hur jag kommer förhålla mig till vissa saker om ett år. Alla punkter har en kryssruta så får jag väl se hur många rätt jag har om ett år. Vissa punkter går att kryssa i redan om en vecka, vissa av den till jul, andra till sommarn 2010 och de sista om exakt ett år.

Tror jag kommer kunna kryssa i de flesta rutor även om alla kanske inte är direkt possetiva, men brukar för de mesta ha rätt, men vi får väl se. Hoppas jag har fel på en del grejer iaf haha.

Listan är och förblir privat av väldigt personliga skäl, möjligen kan jag posta nån punkt om ni ber om det.

Dagens (första) citat:
Att va kille och feminist är som att slå sig själv i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag ber om en punkt!! :-)

2009-10-05 @ 13:22:29
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0