Oscar kommer hem.

Så nu va resan hem helt bokad och klar. 16,30 landar jag i Varberg, därefter blir det bil med min älskade vän Johan hem till Vänersborg, så är väl hemma nångång runt 18-19 skulle jag tippa på, lite beroende på när vi kommer iväg från Varberg. Ska bli sjukt kul att komma hem faktiskt. När jag bodde i Österrike va jag borta 4.5 månad som längst, men efter bara 6 veckor här nere är fan saknaden efter mina vänner störra än den någonsin va när jag bodde i Österrike, har nog att göra med att där hade man alltid nått att göra och hade kul varje dag. Här nere blir dagarna ganska sega stundtals och man har rätt stor press på sig varje dag, nått man inte har i Alperna vill ja lova :=D

Jag pratade med en polare i klassen idag som tydligen hade gjort samma prov som Frida till ljugbyhed. Även han sa att matten va helt fucked up, och vi som ändå läser en hel del matte här på LTH, så jag tycker de säger en del om provet. Håller tummarna för att du iaf är en av de som går vidare till nästa prov Frida. go go go.


En öl när ja kommer hem till den som lyckas gissa vad bilden förestället (Jakob får tex inte gissa då han redan vet och inte bor i Vänersborg)

Kommentarer
Postat av: Jakob

VAFAN GUY!

2009-10-06 @ 23:32:07
Postat av: Johan A

Det skulle kunna vara två homosexuella laxar som tagit sig några öl vid solnedgången och lyssnat på bob marley. just vid bildtillfället så är det en papparazzi fotograf som får en bra bild när dem pussas... vad som egentligen hände får vi nog läsa i nästa "Hänt extra". ???

2009-10-06 @ 23:46:30
Postat av: anna

två spetsiga möss som pussas i ett höl! taget i fågelperspektiv!

2009-10-06 @ 23:55:31
URL: http://silvander.blogg.se/
Postat av: satan

haha de e ju två kkk-medlemmar ffs.

2009-10-10 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0