Peddobear goes bananas.

Peddowedding.
Vissa saker äcklar mig verkligen och detta är en av dem. Att Hamas inte är guds änglar har väl inte direkt undgått någon men detta tar ta mig fan priset. Det stod som arrangör för ett massbröllop över 400 par med minderåriga flickor ner till en ålder på 7-8 år med män runt 30. Få saker äcklar mig så som pedofili. Var är det för jävla värd vi lever i egentligen. Många av tjejerna "våldtas" av sina män och får föda barn med en kropp som har många år kvar innan det ens är praktiskt möjligt att föda ett barn. En del av flickorna förblöder till döds under födseln, hur fan kan de tycka att detta är rätt. Hur missanpassad är man inte som man om man inte kan hitta en kvinna i sin egen ålder, eller är det så att det inte finns några kvinnor i den åldern som är singlar då alla blir bortgifta som barn.

Är inte mannen lägst till vänter rätt lik Obama????



Vill inte påstå att tjejerna ser glada ut direkt. Det har ju en bröllopsnatt att se fram emot, men om jag fattat det rätt måste männen vänta 3 år innan det har sex...men om det gifter sig med en 7åring så flickan ändå bara 10 år. Men jag kan ha fel i det där så vågar inte svära på att det är så.


Skolan
För att skriva om nått "roligare" så har jag suttit kvar i skolan idag igen till ca 20,30. Inte riktigt lika länge som igår men bra länge när man egentligen börjar kl 8 på morronen, det tar på krafterna men nu börjar man sakta men säkert komma in i det iaf, det känns rätt skönt måste jag säga. Imorn blir ännu en heldag och fotboll som avslutning sen på kvällen :)

Dagens citat, vet inte om jag får det helt rätt men nått i denna stilen iaf:
"Han borde komma hit och ta en ordentlig jävla misshandel, för det är det man gör om man är en riktig man"
//A

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja. Hamas är världens jävla skitorkanisation. Du har helt riktigt Oskar! Jag har äntligen tagit tagi min blogg, aforanka.blogspot.com. Bara att titta in ibland. Jag vet att jag har kanske tjötat en del politik ibland, men nu har jag iaf min blogg. Ha det gött, kompis! Hälsar på på väg till Kiruna!

2009-10-06 @ 21:47:21
URL: http://aforanka.blogspot.com
Postat av: Lollo

Jävigt äckligt att se!

Sv: Skicka fula bilder :D

2009-10-06 @ 21:49:18
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0