Pustar ut i Lund igen.

Helgen va minst sagt händelserik får jag säga, fick inte en lugn stund och jag som faktiskt hoppads på att komma hem och koppla av lite. Har inte sovit ut på 2 veckor och inte fått mer än 5-6 tim sömn nån natt under denna tiden och helgen blev inget undantag.

Kom fram vid halv 8, mat hos mig, vidare till viktor, släpade me honom till Johan där de blev mer mat. En sväng och hälsa på Emelie och Hanna, tillbaka till och plocka upp Viktor, vidare hem till honom för några enkla öl innan jag begav mig hemåt för att sova nångång mitt i natten.

Lördagen blev lite frukost innan jag knatade bort till Magnus och Johanna, ett oerhört kärt återseende <3 Viktor slöt upp och vi gick ner på marknaden, tog några snabba svängar innan jag och viktor besökte glasfabriken. Besök hos mormor och morfar, hem till Satan och Johanna, klippning, Anna och Jonny kommer, bastu, efter vi bastat va de en hel del folk uppe i lägenheten, många härliga ansikten där me som man inte sett på ett tag, riktigt roligt.

Vad som hände resten av kvällen vet nog folk bättre än jag, men nått som är säkert är att gå in i en fylla med grov ångest och försöka hålla sig på topp samtidigt som man ska bli totalt dyngrak (vilket ja lyckades me) är ingen vidare kombo. Slängde ur mig en hel del dumma grejer som jag sett frått be om ursäkt för, och ja skämms verkligen för mycket av de :( Men nu kommer jag inte hem föräns till jul men jag hoppas iaf på lite besök här nere, ni vet att ni alla är varmt välkomna ner och hälsa på i mån av tid.

Detektivbyrån den 9 dec, och vill absolut ha sällskap under spelningen. Såg även att CKY ska spela här i Lund, om pengarna räcker blir de nog även de.


Dagens citat av vår nya lärare Christian Söderberg:
"Det finns inga människor som gör så, eller jo det finns människor som gör så, men inga vettiga människor"

Kommentarer
Postat av: S. Yeeeeah

så jävla skön kommentar alltså:)

2009-10-26 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0