Rapportskrivning + listan

Rapport
Sitter med en rapportskrivning i skolan just nu, har suttit sen ca halv 4 och är långt ifrån klar :( Kommer nog ta några timmar till och lär inte bli klar idag så får väl se när jag har ork att göra allt klart. Ska förmodligen skriva en till rapport tills på fredag me, på en grej som jag inte ens har hunint göra ännu, men det kommer det kommer.



Listan:
Jag sa ju att jag skulle lägga upp en punkt eller två från listan jag skrev inatt om någon begärde det och nu har jag fått en begäran av kära Bea, vem annars är så nyfiken hehe. Så här kommer 3 punkter som Inte har nått att göra med folk personligen, de håller ja för mig själv eller delar möjligen me någon närstående som ja litar på.

[ ]. Högst 5 dagar med snöklädd mark i Lund vintern 2009-2010
[ ]. Kommer träffa Arvid innan 4/10 - 2010 (ett år från skrivande stund)
[ ]. Tror (och hoppas) att minst Satan, Johan och Viktor kommer ner Valborg 2010.

Dagens, andra?, citat är myntat av vår kära Niclas aka Mutant om jag inte minns fel.
"Bajs med pärlsocker på är fortfarande bajs"

Innebörden av detta citat är ganska djup egentligen även om första intrycket kanske inte verkar så, allt handlar om att hur mycket man än låtsas vara någon annan med te,x smink och falsk personlighet så har man ändå samma inre som inte går att dölja.

Kommentarer
Postat av: Bea

Första punkten är ju inget du "kan" fixa tänk om du aldrig får kryssa i den rutan!! :/

2009-10-06 @ 15:58:58
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: oscar

Det är inte tanken att jag ska kunna påverka listan alls, det är saker jag tror eller inte tror kommer hända, sen får jag se om det händer. Det är inte en lista på saker jag ska göra. Finns även en punkt om Dig Bea, som jag inte alls kommer kunna påverka. ;) Men va de är får du reda på om ett år.

2009-10-06 @ 21:07:49
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Bea

hahaha men lägg av!! "Bea har på nått konstigt jävla vänster lyckats skaffa sig en karl?" hahahah

2009-10-06 @ 22:21:59
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: oscar

Haha inte riktigt så, du får väl se...Efter sommarn tror jag du kan få se, det jag förutspått sträcker sig fram till sommarn 2010 ;)

2009-10-06 @ 22:32:58
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0