Tillskott i familjen.

Ny kusin på ingång :D
Fick ett sms av far min förut idag om att vi skulle få tillskott i den stora familjen. Fick ringa upp och fick reda på att farbror Jan och Olga ska tydligen få en liten pilt runt påsk. Ska bli kul med en till kusin på den sidan då jag bara har 2 st på pappas sida, och 7 på mammas och ett kusinbarn. Tycker väl kanske att Jan är på gränsen för att vara för gammal för ett barn, visserligen väldigt ung i sinnet, och det uppskattas alltid. Men han är ju närmare 60 så det är väl lite på gränsen, men men kusiner är alltid kul att ha många av.

Carl-Erik.

Kikade lite på Robins idag med, och vem dök upp där om inte Carl-Erik från Vänersborg, va inte igår man såg honom och att se han på Robins va riktigt roligt faktiskt. Han och hans sångkollega, som jag tyvärr inte minns namnet på, sång en låg om samlag om jag fattade låten rätt. Rolig va den hur som helst och passade in bra där på slutet i programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0