Udda saker i kylen.

När jag va liten minns jag att vi hade filmrullar i kylen, jag vet inte varför vi hade de, men det hade vi iaf. Antar att det skulle hålla bättre innan man framkallade dem eller nått. Idag när jag skulle lagat mat, riktigt god mat för övrigt, så hittade jag en liten rektangulär ask på en av hyllorna som Inte tillhör mig. Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli att kolla. Jag ska inte säga vems hylla den låg på ;)

Detta va vad jag fann i Kylen:



Min matlagning för övrigt, lite kyckling med citron och gött på samt min alltid så goda tzatsiki, den passar verkligen till allt.



Idag har jagt faktiskt lagt tentaplugget på is, har vart så sjukt trött på det. Siffror och termer hit och dit, har visserligen övat lite trigonometriska funktioner som glosor så som:

sin(2x) =  2sin(x) cos(x)
sin (x+y) = sin(x) cos (y) + sin(y) cos(x)


Finns en jäääävla massa sånna här jag ska kunna tills på fredag. Nån kanske vill låna min roliga bok på 2000 sidor me, bara att säga till.




Dagens citat är rätt tänkvärt, man ska akta sig vissa gånger, går saker inte som man tänkt kan de slå tillbaka hårt mot en själv:

How do you shoot the devil in the back, what if you miss?


Kommentarer
Postat av: Malena

Du verkar ju kunna de har om manlagning. Du kanske ska komma hem till mig nan ggn och laga massa mat =D

2009-10-19 @ 00:12:50
Postat av: Malena

oj, Matlagning ska de sta =P

2009-10-19 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0