Usch och fy

Tentaångesten fortsätter i magen,
Mår så sjukt dåligt just nu, min mage totalstrejkar och har bråkat me mig hela dagen. Har knappt kunnat öppna mina böcker pga ångest inför tentan imorn, känns som det kommer gå skit oavsett om jag pluggar eller inte. Kommer få en 3a med en jävla massa tur, några lätta frågor i början på theveninekvivalent och nodanalys kanske kan rädda mig, annars vette fan. Har fått i mig lite mat nu och magen har lugnat sig lite iaf så jag hoppas den är ok imorn, jag får gå in med inställningen att det är kört ändå så kanske jag inte är lika nervös hehe. Visst det är inte hela världen att missa en tenta, det gör alla som går linjen. MEN det vore så oerhört surt att få åka ner på jullovet för att skriva omtenta, det har jag inte direkt lust me vill jag lova.

Matten på fredag går nog betydligt bättre iaf tror jag, den är inte i närheten lika svår även om många säger att matten är mycket svårare och de är ungefär 25-35% som klarar första mattetentan men hur svårt kan de va. GIVE ME YOUR BEST SHOT.


Alloys
Läste idag på ttela.se att Alloys ska dra igång 12an igen. Skönt och höra att de går mot de bättre, hoppas det fortsätter så kanske man har sommarjobb till sommarn sen med lite tur. Det är trots allt ett jävligt bra jobb med riktigt bra betalt som sommarjobbare.


Dagens citat:
"Om man adderar två saker med varandra kallas de addition och det är p.g.a att man adderar två saker med varandra"
. //Håkan "Dellywood" Deleskog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0