Ambulansen gjorde besök idag

När jag kom hem idag efter jag vart en sväng och handlat va de full fart i vårt allrum. Lena hade fått kramper och såg ut att må välldigt dåligt. Det hade redan ringt ambulansen när jag kom och den dök upp några minuter senare och tog med sig henne och hennes pojkvän. Hoppas verkligen allt går bra och att det INTE är svininfluensan. Vem vet, kan ju vara Johan som smittat henne, om han nu är sjuk.

Så det har vart lite mycket tankar i huvet ikväll, dels pga det och dels pga lite annat. ska lägga mig nu och försöka få lite sömn, imorn blir en jobbig fullspäckad dag me mycket aktiviteter och grejer. Får förhoppningsvis träffa Satan me, det har ju match här imorn mot Lugi (Lund). Ska bli jävligt kul faktiskt då de va bra länge sen vi sågs nu. Måste försöka få lite tid imorn så jag kan kika matchen me, men det ska  nog ordna sig. på kvällen sen är det sittning, på samma sittning som mono för en gångs skull.

Nu måste ja krypa ner och lägga mig, mina nerver känns inte riktigt som de är där de ska vara för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0