Är grannen död?

Vi har börjat fundera lite här i huset om Johan, killen som bor vägg i vägg me mig ligger död på sitt rum. Varken jag eller Lena har sett honom på 3 dagar nu. I tisdags så va de någon som tog in hans post iaf, så vi misstänker att han är på sitt rum, även hans cykel är kvar och även hans skor. Men som sagt ingen ser honom och han är heller inte i skolan. Jag tyckte jag hörde lite ljud från hans rum i tisdags kväll men är välldigt osäker på om det va han som lät.

Hur lång tid ska man låta de gå innan man knackar på och kollar om han är där? Tänk OM han nu mot förmodan faktiskt ligger död i sin säng, då är det ju visserligen ingen panik att knacka på, bara man gör det innan det börjar lukta illa.

Vi har diskuterat lite vad han kanske har råkat ut för om han nu är på sitt rum och INTE död. Svininfluensan är nästan utesluten, hade han vart sjuk hade han ringt till mamma som hade hämtat honom. Kärleksproblem kan det vara och att han låst in sig och sörjer några dagar. Eller så har han smitit iväg hem till mamma utan att vi märkt nånting, och att han hämtat posten i smyg på natten.


Busgruppen - Operation slagträ.
Idag hade vi vårt första riktiga bus i busgruppen, vårt mål va att jävlas lite med M och IE som hade brännbollsfest med stor mängd alkohol i maskinparken. Vi har lyckats komma över 2 st overaller från Maskin som två av våra trogna busare fick klä ut sig i, nässla sig in i var sitt lag och sen tålmodigt vänta på sin tur att slå. Väl framme slå förste man iväg bollen tog upp det två slagträn som fanns på plan nr 1 och kutade iväg allt vad han orkade bort till Edekvatan med halva laget efter sig. Cirka 20 min senare va de dags för buse nr 2 att slå på plan nr 2. Vid detta lagret så hade de delat upp så det nu fanns ett rack på varje plan istället för som från början två på varje. Buse 2 slår, rusar över planen till plan nr 2 och snor med sig även de racket och kutar iväg med ännu mer arga spelare efter sig. Väl vid Edekvatan får han backup av oss och en grinig fadder från Maskin skäller ut oss och säger att vi kommer få sjukt mycket skit för detta. Tydligen har maskin ingen som helst humor. Allt detta finns på film och kommer länkas till så fort jag får tag på filmen.

Imorn börjar en sju helvetes helg med fest från tidig morron till sen natt. Ses i dimman.

Dagens citat:
Och herre jävlar
. //Fadder Johan får in en bra zoom på ett par rejäla bröst från Maskin,

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tycker nästan ni ska knacka på! :) Fan ni verkar ha det hur roligt som helst på eran nollning. Våran är helt kass tyvärr och klassen är inte lika bra som min gamla på långa vägar. Miss you friend!

2009-09-11 @ 12:41:53
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0