Återfunnen cykel.

Efter lördagens bravader så försvann min cykel spårlöst. När jag väl bestämde mig för att gå hem från sittningen tänkte jag att jag skulle promenera ner till stan först och hämta min cykel och efter de cykla hem. Jag missade dock en liten detalj som va att jag faktiskt hade tagit me cykeln från stan redan, men det fattade jag inte då utan gick istället hela vägen hem arg som ett bi.
När jag vaknade upp på söndagen (sådär nångång mitt i natten) fick jag ett välldigt svagt minne av att jag cyklade in i en lyktstolpe, men jag kunde verkligen inte komma på var nånstans. Enligt mono så cyklade vi till skolan där han sen tappade bort mig, detta va runt 17 tiden. Minnet jag har efter det är att jag är på en förfest, en förfest jag helst vill glömma av de ytterst lilla ja kommer ihåg. Självklart minns jag inte vart förfesten va nånstans så de va ju ingen ide att åka dit och kolla om min cykel stod där.

Så imorse va de bara att gå upp 30 min tidigare för att promenera till skolan, och va står där om inte min cykel. Jag vill lova att jag blev glad, märkte dock att min framlampa va helt krossad så mitt svaga minne av att jag cyklat in i en lyktstolpe stämmer nog. Ni som var här nere i Lund vet att stolparna står mitt i cykelvägen, ja VISSTE att det skulle hända en vacker dag, jag sa det hela tiden.





Det tar sig, 6 saker kunde jag pricka av mer säkerhet, nu är det väl bara att börja gå igenom punkt för punkt då, böckerna får nog vänta, men en och annan film ska man nog kunna trycka av. Vissa saker vill jag spara och göra tillsammans me mina bästa vänner. =)




Lenas färdtjänst här om dagen. Hon är för övrigt hemma nu och på bättreingsväg, det va ingen svininfluensa iaf som tur va så jag klarar mig ifrån det denna gången. Även Johan är hemma och verkar må bättre, vet inte om det är tummen upp eller inte, ganska skönt när han inte är här haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0