Dagbok?

Fick tipset här om dan om att jag kanske borde börja skriva dagbok. Inte blogg för allmänheten utan Dagbok för min egen skull. Tanken har faktiskt slagit mig några gånger och jag gjorde de ju på Lunastorm när den tiden begav sig, blev många och långa sidor skrivna där stundtals, vissa som folk fick ta del av men många som stannade hos mig. Det är på sätt och vis ganska skönt och kul såhär i efterhand att gå tillbaka och läsa, men vet inte om jag skulle orka just nu, vet själv hur mycket tid det kommer att ta :P Har skrivkramp som det är efter skolan varje dag ändå.

På tal om skrivkramp så hade vi en riktigt monsterföreläsning idag. Gubben som föreläser i Elektronik är inte nådig i sitt tempo, han skulle bokstavligen kunna döda någon me sina kritor. Ett under att han inte slagit igenom någon av tavlorna ännu (är 6 st svarta tavlor som han skriver på och hissar upp och ner som en dåre). Blev faktiskt en hel del skratt när han plöjde igenom en förklaring om Komplexa tal idag och ingen fatta ett skit :D

I matten har vi istället en kille som tar de betydligt lugnare men inte gör några avbrott i sitt skrivande och inte verkar vilja ha några frådor alls. Verkligen undviker och svara. Så fort han skrivit nått eller gått igenom nånting så säger han "Och detta är inga konstigheter" och så sitter halva klassen som stora frågetecken. Det värsta är när han INTE säger "inga konstigheter" då vet man att nått är jävligt konstigt.



Dagens andra citat får helt enkelt bli.
"Och detta är inga konstigheter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0