"Festival" och Frida på besök

Igår va det dags för fest igen, och inte vilken fest som helst utan "festival". Vill inte påstå att det va nått superdrag men ganska skoj, mycket unga coverband och sen några egna inhemska skånska demoband. Va tänkt att jag skulle hem och plugga hos Kristina först, men väl där så satte sig jag Kristina och hennes pojkvän Alex i köket och börajde kröka istället, efter en liten stund kom John. Alex och John blev avlösta av Isak, Mono och Jakob. Blev lite ölspel och vi fick igång klassikern Fuck the Dealer. Det roliga med det hela va att det va Mono som ville spela spelet, men han åkte även på all skit. Detta resulterade i lite hulkande på toan och 30 sek festival för honom innan han fick åka hem :( Kvällen avslutades med en lång promenad hem då min cykel står kvar i stan.

Ska snart på föreläsning sen blir det några snabba rundor magic innan jag ska gå och möta Frida på stationen. Ska verkligen bli skitkul nu när hon kommer hit. Besök är alltid uppskattat och sånt här besök lite extra ;)

Blir nog ganska lugnt ikväll, förmodligen Bernard och Bianca i Australien, har nog inte sett filmen sen jag såg den på bio när jag va 6 år. Ska bli riktigt roligt att se den igen då det är en sjukt bra och rörande film. Nu är det dags för lite mat och försöka piggna till lite innan föreläsningen börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0