G4S rånarna.

Som många av er märkt skapade jag en grupp på facebook, som ändå får ses som halvt ironisk. En grupp för oss som hejar på rånarna i detta drama. Antalet personer i gruppen har skjutit i höjden får jag ändå säga. Jag trodde väl ett 20 tal polare skulle gå med. Just nu är vi ca 150 pers på en 24 tim. Men som jag misstänkte så är det inte alla som förstår det roliga i gruppen, så idag fick vi detta meddelande.


Dagens citat av Medeline
JÄVLA IDIOTER rent ut sagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!! ta bort grupphelvetet, denna grupp berör mig personligen så ni kan ju fan ta er någonstans. TA BORT SKITEN!! respekt!"

Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Tyckte den var charmig, även fast jag nu inte gick med ;P

2009-09-25 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0