Helgen som kommer.

Trodde dessa 2 veckor skulle kännas som en evighet men det har bostavligen rusat iväg. Idag är de fredag och imorn är det lördag. Ska idag iväg med Jonas och köpa en fluga/slips. Lutar åt fluga faktiskt då det är sjukt mycket ballare. Ska möjligen köra med svart skorta under kavajen om min vita skorta inte kommer idag och då får de bli någon färgglad fluga, annars blir de svart.

Som sagt imorn har vi vår sista sittning i nollningen, vi ska nu bli Ettor och kan inte längre klassas som nollor vilket känns skönt :D Blir nog en lång kväll skulle jag tro, får väl se om jag är med på eftersläppningen eller hur jag gör med det, mycket som spelar in just nu. Saker och ting flyger omkring i huvet på mig och jag vet varken ut eller in. Men får nog lite klarhet efter helgen hoppas jag.

Dagens citat:

Att dölja ett fel med en lögn,
är som att ersätta en fläck med ett hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0