Hem?

Just nu känner jag jävligt mycket att jag vill hem och reda ut en massa grejer. Jag hatar att ta seriösa saker över tel, jag hade så gärna velat ta detta mellan 4 ögon, verkligen kunna prata om det och inte som nu några minuter över telefon :( Saknar dig så jävla mycket just nu Frida, synd att jag insåg lite saker för sent bara, inte mycket att göra åt nu kanske. Har så jävla mycke tankar som flyger i huvet på mig just nu, vet inte riktigt va jag vill nu. Jag vill hålla om dig samtidigt som jag är totalt vansinnig. Vissa grejer trodde jag va ganska självklara för alla men tydligen va det inte riktigt så hos alla. Uttrycket "bros before hoes" passar ändå in rätt skapligt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0