Inglourious Basterds

Nu har Frida åkt hem, lite tråkigt måste jag säga då jag gillar att ha henne här. Även om vi kanske gått varann på nerverna lite och vi båda haft lite upp och ner gångar så har det vart några riktigt bra dagar faktiskt.

I fredags va vi på förfest hemma hos Johan, Julias pojkvän. En riktigt skoj förfest även om folket är lite stela ibland, men va kan man säga om läkarstudenter. Efteråt drog vi vidare till EM i ölhävning som va allt annat än stelt. Spelade biljard några rundor innan vi drog och käkade och sen vidare hemmåt, en hemfärd som blev allt annat än lyckad på alla sätt och vis =/

Lördagen blev lugn, en dag som inte va på min sida och jag va mest sur hela dagen, ledsen att det gick ut över dig Frida. Kvällen avslutades med Inglourious Basterds, jag har haft sjukt stora förväntningar på denna filmen. Den va riktigt bra men saknades nått, Brad Pitt räddar hela filmen, utan honom hade det saknats en hel del. Men jag ger nog ändå filmen 8/10 så heltk lart mer än sevärd.

Söndagen blev riktigt chill, med lite film och annat mysigt :) Funderar just nu på om jag ska gå bort till Edekvatan och ta några öl kanske, men är inte superpepp på det just nu. Har för övrigt äntligen fått tummen ur röven och skaffat mig ett trådlöst nätverskort till min stationära dator så nu kan man sitta vid en vettig maskin igen. =P

Satt och kikade lite på konspirationsteorier angående 9/11, och fan va mycket skitsnack det finns. Har amerikanare så lite att göra att de måste producera sån smörja. Tackar vet jag denna dokumentärfilmen som visar klart och tydligt att Titanics "olycka" va arrangerad av USA's regering.




Dagens citat: (för visst vill man se ut som en snobb haha)

"Enbart dåligt från oscar dock, men bara för han inte har råd att vara snobb!"


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hade jätte trevligt i helgen jag med, (även fast jag kanske gick lite upp och ner).

Puss

2009-09-07 @ 21:27:46
URL: http://fridaflyger.blogg.se/
Postat av: Bea

HAHAHA "nu ska vi se vilket som smälter snabbast. Vatten eller metall" haha du har DÅLIH humor! Men jag saknar dig ändå :/

2009-09-08 @ 13:35:59
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0