Korpen + Sensation White

Fotboll
Idag har Ben Dover sin/vår sista match 18,45. vi möter Borgen IK. Mycket står på spel idag. ska vi få avsluta serien som 3a eller kommer vi att petas ner en placering, jag hoppas verkligen varenda kotta där hemma nu tar sig dit och visar sitt stöd för alla kämpar. själv har jag tänkt gå med i Helsingkronas Nation här och spela fotboll me dem i Division 7 :D det är mer lagom för mig nu känner jag. Får se om jag sticker på deras träning idag och kollar läget.

Sensation White
Kikade idag på lite biljetter till Sensation White i köpenhamn den 31/10 -09. Jag va rätt arg för att jag missade de förra året så jag hoppa verkligen det blir av iår. Link är sugen, det vet jag, och även mono vill haka på. Kanske kan dra ihpå ett gött gäng och åka dit, rocka gärnet hela natten och sen dra sig hem mot Sverige igen. Jag förstår inte hur man inte kan vilja åka dit, gillar man trance är de ju ett måste. Och att få gå Helt vitklädd me händer inte varje dag haha. Så nu har jag 2 "konserter" att se fram emot. Häng på nu för fan, va inte så jävla torra.

Dagens citat kommer från "Project One - Halfway There" hardstyle när den är som bäst:
Do you know why you're alive?
You're alive for one reason
And one reason only
Because I wish it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0