Mardröm

För första gången på säkert 2 år hade jag en "mardröm" inatt. Drömde att ag va med i en tävling där jag och...mono tror jag skulle kravla genom en inhängnad med krokodiler med en stor fet brud på ryggen (?). Mono fick ett försprång på den lilla ö vi va på, och kom ut i vattnet, när ja började närma mig vattnet så kom krokodilerna närmare och närmare, börjar hugga efter oss. Till slut kastade jag av bruden som krokodilerna till slut slet i stycken och helt åt upp. Jag rusade mot stranden för att kunna simma i land på den andra trygga sidan, men väl framme vid strandkaten dök det upp mängder av krokodiler i vattnet.

I detta läge inser jag att det är en dröm och försöker vakna, helt utan resultat.
Fick stanna kvar på land och slogs för allt va jag va värd. Helt plötsligt dyker det upp massa turister på ön från ingenstans. Visar sig att det finns en bakdörr i ena kanten som jag till slut lyckas smita ut igenom och vaknar.

90% av denna dröm va jävligt äcklig, och jag vet inte riktigt va den ville säga mig? Att min räddning kommer och att jag sen ska fly? Vi får väl se om den återkommer inatt.



9 dagar känns verkligen som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0