Min älskade syster!!!

Så jäääävla glad att jag har dig här systeryster. Hade inte klarat detta utan dig just nu tror ja, vi har visserligen inte setts idag, men bara att veta att jag har dig nån km bort lugnar mig en hel del. Ser fram emot vår middag otroligt mycket på tisdag. Vill hålla om dig just nu.

Fan Frida, det är så otroligt mycket saker jag vill säga dig, vill inget hellre än att lyfta luren och prata me dig, att bara få höra din röst. Men det är väl bäst att låta bli, att låta de gå några dagar innan vi hörs av, men det gör Jävligt ont. Ska skriva en lista på saker jag vill få sagt så jag verkligen får fram allt nästa gång vi hörs, när det nu blir. Men jag hoppas verkligen du tog åt dig av det jag sa idag, för jag menade varje ord jag sa.

Tack alla som stått ut och lyssnat på mig hela dagen idag.

Dagens citat får bli ur syrrans sms:
"Va? Det förvånar mig lite, hon verkar ju tokig i dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0