Nolla blir Etta i och med Nollegasque.

Om ca en timme sticker jag iväg på miniförfest hos Kristina, blir väl 1-2 öl bara, sen bär det av till E-huset och sen vidare till gasque-salen. Blir en låååång kväll med finmiddag, mycket sång och spex, tal och en hel del dricka. Efteråt är det eftersläpp i stora salen ihop med Data/infocom. så blir en skoj fest ihop med mono hoppas jag. Det händer inte varje dag.
Ska faktiskt bli skönt att nollningen nu är över, skönt att ha helgerna helt lediga framöver. Att enbart planera in sina Egna grejer och inte behöva styras av nollningen även om vi haft jävligt kul. Tror jag behöver plugga en Hel del kommande helger med. Och ska jag hem över oktobermarknaden så behöver jag nog plugga fram tills dess.

Frida kommer idag me, väldigt blandade känslor och tankar om detta, dock kommer jag nog inte prata med henne föräns imorn då hon kommer sent ikväll och jag lär inte komma hem föräns mitt i natten nångång. Imorn blir det middag och film sen får vi väl se vart helgen leder och om jag följer hjärnan och mina vänners råd, eller hjärtat. Har en hel del att prata om och diskutera tror jag, men blir nog inte föräns på måndag med allt det. Ska försöka bortse från allt imorn i respekt för hennes prov, då jag vet vad de betyder.

Dagens citat kommer från Varan Tv.
-"Är du ångerfull?"
-"Jaaoo ångerfull och ångerfull, det beror på vad du menar med ångerfull?"
-"Ja ångrar du dig?"
-"Jao jao"

Kommentarer
Postat av: Frida

tack!

2009-09-26 @ 17:05:04
URL: http://fridaflyger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0