Skåningarna.


Börjar bli ganska trött på skåningarna nu, redan faktiskt, och skåna i allmänhet. Det har nog blåst varje dag sen jag kom hit faktiskt. Är ju visserligen rätt varmt när det väl är vindstilla och solen lyser men det händer sällan att det inte blåser som sagt. Läste idag i City Malmö/Lund att två st riksdagsledarmöter här i skåne tycker att skåningarna ska lära sig mer danska i skolan. Jag skulle dock rösta för att det behöver lära sig svenska först, och sen engelska. Frida, David och jag fick ett bra bevis på att deras engelska inte är den bästa.

(har snott bilden av Frida då jag inte har nån sladd till min mob, men efter alla bilder du snott av mig Frida så är vi långt ifrån kvitt haha)


Kommer få lite pengar från csn snart och även 10,000 från mina päron för PewPew, har tänkt lägga undan det mesta tills nästa sommar och planerna jag/vi har då. Kommer gå åt en del pengar då, men kommer bli sjukt kul.

Dagens citat:
Bättre ett ärligt Nej, än ett falskt Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0