Uppdatering 1

Får ta uppdateringen i delar tror jag då det händer en hel del just nu.

Nollegasquen: I lördags hade vi Nollegasquen som sagt, en fin middag med frack för de som har råd och kostym/smoking för de som har lite vett att hålla i pengar och inte hyra en frack för 1000kr om man inte äger en. För mig blev det kostym, med svart skjorta och röd fluga. Trodde faktiskt det skulle bli lita väl svart med svart skjorta men det blev riktigt stiligt faktiskt, ska se om jag kan få tag på några bilder senare.

När vi kom till E-huset fördes vi ned 2 och 2 "blindfolded" ner i källarn till ett skyddsrum där vi fick svära den Vita eden (att följa den vita vägen ;) ) inför överföset och ordförandet och sen fick vi pussa en lampa som jag tyvärr inte kommer ihåg va den hette. Sen blev det fördrink inför middagen.

Vi käkade riktigt god mat på sittningen faktiskt, inte jättemycket, men gott. Blev öl till förätten som va en form av cheesecake med pepparrot, halvtaskigt rödvin till huvudrätt som bestod av rådjursstek med bakad potatis, porter till efterätt i form av vit (va annars) chokladmosse med hallon och sen kaffe på det. Lite mosserande vin som avslutning innan vi drog på eftersläckning ihop med Data/infocom. Mono va mer än måttligt packad och det va en sjukt kul eftersläckning med mycket dans, öl och trevligt folk. Runt 3 avslutades eftersläckningen med Hardstyle trance och vad passar inte bättre än att dansa till Blademasterz. Vi drog sen vidare ner till Edekvata och körde nån form av mellan/efterfest. Drog mig hemåt runt 5 på morronen och då va festen fortfarande i full gång, men ville vara hyffsat ok i huvet på söndagen då Frida låg hemma hos mig och sov.

Orkar inte skriva mer nu, får bli mer sen ikväll kanske.


Dagens citat kommer fårn en skylt i hissen upp till Fridas hotel:
Use your roomkey to drive te car.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0