Uppdatering kommer senare.

Jag är för trött för att skriva nått långt just nu. Har sjukt mycket tankar och far runt i huvudet på mig just nu så hade kunnat skriva i evigheter. En sjukt kul helg med den bästa festen hittils i Lund faktiskt, och ett besök som satt griller i huvudet på mig bokstavligt talat. Vet inte alls vart jag står med mina fötter, om jag lutar åt höger eller vänster? Blir till att ta ett beslut sen efter allt, får se vad det blir för nått.

Dagens citat:
Mitt ex blev sjukt våt, var som att stå å vifta med en metspö i scandinavium till slut,
som att knulla ett glas med vatten.

Kommentarer
Postat av: anna

...ett glas med vatten... haha..hahaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAA. Helvete va roligt.

2009-09-27 @ 23:31:09
URL: http://silvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0