Bilder som lovat + diverse.

Paintball + fest.
Har ju lovat er lite bilder från helgen och här kommer de:

Erik och Emil(?) diskuterar nått inför paintballen

Johan ser alltid galen ut, det är inte bara för att vi precis fått leka krig.

Tobbe va feg och körde med suspensorar, vi MÄN tryckte ner en t-shirt i skrevet som max.

Anders är nöjd trots vår förlust, man kan skymta den gula färgen efter en "headshot"

Får lägga upp en bild på Maskin me och ett litet "Grattis"

Såhär slutade kvällen...mjölig som fan men sjukt kul. Sara som får pryda denna bilden.


Arbetsintervju.
Imorn ska jag på mitt livs andra arbetsintervju, för ett 4 veckors sommarjobb som truckförare i Malmö (JA jag söker jobb även i Skåne). Står att det ska ta ca en timme, va fan ska det fråga mig om i en hel timme. Jag antar att jag kommer få frågan om mina 3 bästa/sämsta egenskaper och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska säga på Sämsta. Jag har visserligen en grej jag har velat säga i några år nu men det hänger ju sjukt mycket på om de har någon humor eller inte.
Såhär gör jag isf:



Har även sökt ett andra jobb i Malmö, även det som truckförare men det är isf hela sommaren vilket betyder att jag inte kan spendera nån tid i vbg alls vilket jag allt planerar att göra. Sen finns det väl en och annan där hemma som kanske blir lite besviken på mig om jag inte kommer hem nått. :( Och sen blir väl Cissi lite sur om jag spenderar hela sommarn i vbg så 4 veckors jobb i Malmö vore guld :)


Helvetesvecka.
Just nu har vi en ren helvetesvecka i skolan kan man lugnt säga. Vi har 4 st inlämningsupg i fysiken som ska vara klara på måndag med en rapport på VARJE med allt vad de innebär, Labbrapport på labben som vi hade igår, samt förberedelser för labben på måndag. Allt detta har vi UTÖVER vad vi gör varje vecka i fysik och matte. Kommer bli ett rent jävla helvete men "a man got to do what a man got to do" som jag brukar säga. Bara att bita ihop.


Valborg + 20km Hofman
Bara 10 dagar kvar till Valborg nu med allt vad det innebär. Tre av mina absolut bästa vänner kommer ner och hälsar på. Svåger Viktor, Kungen Johan och Quidditchmästarn Magnus samt även Timon som får följa med på ett hörn och om vi har tur så kommer även Jonte aka Cio ner från Stockholm. Kommer att bli en toppenhelg verkligen om nu vädret bara tilllåter. Ölen är beställd och bör komma till systemet nån gång i början av nästa vecka om allt går som planerat, annars blir det till att köpa annan öl men vill ha den vi beställt.

Har även bokat in oss på 20km Hofman i Varberg nu som går av stapeln den 15 maj. Blir en vandring med runt 300 andra människor på 20km in till Varberg från nån håla, och för varje km ska man dricka var sin Carlsberg Hof, så ni kan ju själva räkna ut hur vi (läs Johan) kommer att må efter en bits vandring. Det blir ungefär samma gäng i Varberg som det blir på Valborg så det kommer bli helt underbart. 2 veckors återhämtning mellan Valborg och Hofman borde räcka,

Dagens Citat:
"Har ni hembränt så kommer jag direkt" //Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0