Har jag förgiftat Cissi?

Jag är en mördare :(
Hade en riktigt sjuk dröm inatt. Jag va hemma hos Cissi samt hennes lillebror (hon har egentligen ingen lillebror) där jag hittade en liten flask med någon form av gift. Varför Cissi hade en flaska gift hemma hos sig kan man ju fundera på men det hade hon iaf. Grejen som jag fattade det hade jag inte tänkt förgifta Cissi utan förmodligen en annan person här i Lund, vissa av er vet säkert vem, om inte annat får ni fråga då jag nog inte ska skriva det här. Men på nått sätt så drack Cissi vattnet som jag förgiftade och dog av det.

På platsen där Cissi dog hade hon tappat en låda med någonting i, nån värdefull grej och även ett kuvert fullt med pengar (?). Jag tog pengarna och mörkade sedan allt och låtsades som om ingenting hade hänt för polisen när de frågade mig.

Sen när jag vaknade upp halvt om halvt och kom på att jag hade mördat Cissi blev jag riktigt ledsen faktiskt. Jag va i ett stadie mellan vaken och sovande, ett stadie som är ganska kul stundtals för man är vaken och kan tänka men man tänker verkligen inte klart och hjärnan fungerar inte alls som den ska så man blandar ihop vad som är verklighet och vad som är en dröm. Men sen vaknade jag till slut upp och kunde pusta ut.

Som tur är tror jag inte på drömmer och att de sen händer i verkligheten eller att de speglar något i mitt liv. Drömtydning, horoskop och sånt tjafs är inte riktigt min grej känner jag, det får andra människor syssla med.


20 km Hofman och Blockparty.

En liten uppdatering här nu då. Just nu är det över 500 personer som har anmält sig och betalt till 20km Hofman i Varberg 15 Maj, det kommer bli awesome.
Det är även 11.900 anmälda till Blockparty på fredag, med andra ord 800 fler än igår, det tar sig ;)

Hofman förra året.


Blockparty förra året.


Dagens Citat:
"Om du inte vet det, då ska du fan inte få veta det heller"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0