R.I.P samt nyklippt.

Nyklippt.
Först och främst ett jättestort tack till Johanna som tog sig tid och klippte mig här om dan när jag va hemma i Vänersborg. Riktigt nöjd måste jag säga även om nu inte Satan fick helt som han ville. Men får väl se, det har ju blivit kortare och kortare varje gång nu. Men Cissis "Du rakar fan INTE av dig håret" hade kanske lite inverkan på mig. Ska ta och lägga upp ett kort så fort jag fixat ett bra.


R.I.P
Det är inte så farligt som det låter. Några av er har säkert lagt märke till att det står Landslide på min logga på bloggen. Landslide är ett forum som startades upp ev en grupp som bröt sig loss från www.exet.nu då det spårade ur pga idiotiska mods och admins. Har haft några riktigt trevliga år på Landslide, men igår lades forumet tyvärr ned för gott. Får väl se om om jag går tillbaka till Exet eller om det möjligen är dags att på riktigt sätta sig in i Flashback, det återstår att se.


R.I.P 2 samt comback
En av de få bloggar jag följer lades ned för ett par dagar sen, Vesslan på metro för er som brukar följa den. Grov karikatyr, ironi och sarkasm mot världen och allt runtomkring. Blev riktigt besviken när jag såg att den inte fanns kvar, men så idag märkte jag att den startat upp på nytt så gör er själva en tjänst och besök http://vesslan.com/ ni kommer inte ångre er, om ni nu inte är extremt känsliga.


Tentaplugg och mys.
Blivit lite tentaplugg till B1:an idag med Thea, Sara samt en tjomme som jag aldrig sett innan men riktigt rolig typ. Fick inte extremt mycket gjort men lärde mig binomialsatsen iaf så nu kan jag den ändå hyffsat. Men det är iaf en 5-6 kap kvar att trycka in innan tisdag då tentan fan ska nailas...hoppas jag. Sen blir det Linalg på fredag med.
Efter tentan åkte jag hem och mötte upp Cissi, lagade lite god mat, åt godis och kollade film i allrummet. Tråkigt att hon va tvungen att åka hem bara, men vi ses väl kanske imorgon med.


Dagens Citat:
"My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others"  //Patrick Bateman (American Psycho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0