Sär skrivning.

Tenta plugg.
Har börjat plugga lite nu in för om tentan på tisdag. Blir endimen som kommer i första hand nu så får jag plugga linalg sen till på fredag. Känns ändå som att det går hyfsat faktiskt så kanske klarar B1:an denna gången, jag hoppas verkligen det iaf. Anders, Johan och jag tog och körde lite ex tentor på svarta tavlan, körde igenom tentan som vi hade senast och nu helt plötsligt kändes den inte så svår längre. Vi får väl se på tisdag helt enkelt, ni får lova att hålla tummarna för mig.


Hem resan.
Har ju vart och hälsat på hemma i Vänersborg en sväng som de flesta märkte. Landade i Vänersborg på lördag och bjöd hem Viktor på en bit god mat, några öl och upp värmning inför Back Stage. Väl på buss hålls platsen mött vi upp Anna, Sofia och Sofia och till säll skap med dem till Back Stage. Blev några stark öl och även en shot direkt när vi kom in, även en fin G T fick plats i magen innan vi skulle bege oss hem åt.
Viktors lya stod på schemat med gitarr spel och lite bra musik innan jag somnade på soffan, Hultman på soff kanten och Viktor och Anna i sängen. En riktigt trevlig kväll, tack gott folk.

Hade fullt upp hela tiden när jag va hemma, hälsade på mycket folk, sprang runt med jobb ansökningar, tittade när hannes spelade volly boll, lite ölning, film och familje middag. Kände mig lite bort glömd av en del där hemma, men jag kommer ju kanske hem till sommaren om jag nu får nått sommar jobb. Annars kan jag ju lika gärna stanna här i Lund en stor del av min lediga tid. Har ju ändå lite folk här nere med som vill ha mig kvar i denna sommar stad.


Lund igen.
Men nu sagt så är jag i Lund igen och hade en skit mysig kväll med Cissi i fredags, bästa kvällen på oerhört länge verkligen, stort tack till dig. Igår blev det lite film tittande med Mono efter en hel del pillande med dvdn i köket gav vi upp och kollade på datorn istället. I tors va Linnea här en sväng och hälsade på, blev inte super länge men nån öl och lite folk, riktigt trevligt det med faktiskt.


Dagens Citat:
"Det värsta är att jag tänder på att skära varandra när man har sex"  //Cissi har lite svårt att ut trycka sig rätt.



Drömde om PEW PEW inatt :( Saknar honom extremt mycket, speciellt nu när det är vår på in gång.



Kommentarer
Postat av: Bea

dummaste jag hört! klart du ska hem till vänersborg i sommar! Trodde inte det fanns något annat alternativ! :/ pusss på dig vännen

2010-04-05 @ 13:37:49
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0