"Slipper" en hel sommar i vbg?

Fick nyss reda på att jag gick vidare i min ansökan om sommarjobbet i Malmö, till min och några andras stora glädje. Jag får väl säga att jag inte direkt är förvånad faktiskt, hade nästan räknat med det med tanke på att det är i stort sett samma jobb som jag hade i THN i 2 år så jag kan ju grejen om man säger så.

Så på onsdag ska jag dit till företaget och träffa chefen så får vi väl se hur det går. Om jag fattade allt rätt så söker det två personer och vi är två som ska dit och så kan det hända att vi får svar på plats, så känns som oddsen är på min sida. Enda nackdelen är väl att det är en bra bit dit och tar mig nog en timme till jobbet varje dag. Men va fan det är bara 4-5 veckor det handlar om.

OM jag nu får detta jobbet så kommer jag spendera halva sommar här i Lund och resten hemma i Vänersborg. isf blir det första veckorna i Vänersborg, sen jobbar jag hela Juli här nere och sen kanske jag är hemma 2 veckor i Augusti eller nått sånt i Vänersborg innan jag börjar skolan igen.

Så på gott och ont är jag bara halva sommarn i Vänersborg isf. Ganska skönt samtidigt som det självklart är lite tråkigt. men men, jag måste ha ett jobb och jobb där hemma är inte det lättaste och Alloys är ju inte direkt snabba med att ge ett svar heller, turkarna får fan bestämma sig snart.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0