"tentaplugg"

Tentaplugg
Har tentapluggat i stort sett varje dag en hel vecka nu, och senaste dagarna har det blivit en hel del med Johan och Anders. Idag va de linalg som skrevs på svarta tavlan då vi har tenta imorn, vet inte alls hur det kommer gå faktiskt då det är en rätt skum kurs. Hade även Endim i tisdags, en rätt ok kurs men så kom självklart en jävulstenta, vad annars. JÄVLA ARCTAN...säger jag bara.

Särskrivningar
Verkar inte riktigt som alla ens la märke till mina fina, medvetna, särskrivningar i min senaste uppdatering. De som dock snappade upp det verkade må riktigt dåligt av det, och ni är inte ensamma. Jag mådde riktigt dåligt när jag skrev det och känns som jag blev lite skadad av det. Nu letar jag särskrivningar (Google Chrome vill stava det sär skrivningar) överallt, och facebook är ju absolut bästa stället att hitta dem på. Jag ska inte nämna några namn men ska snart göra ett till inlägg som är en liten parodi på en annan person. Hoppas bara inte hon läser detta för risken är att personen i fråga tar ganska illa upp...men ärlighet lönar sig ofta i längden.


Kino
Imorn ska jag och Cissi på bio borta på Mejeriet där syrran jobbar. Tyvärr kan vi inte välja film då det bara går en film imorgon men det ska bli riktigt roligt faktiskt och förhoppningsvis är filmen bra med. Nu va det ett tag sen jag träffade syrran riktigt me så det ska bli roligt även om hon kanske inte riktigt har så mycket tid då hon faktiskt jobbar.


Dagens citat:
"Man ska testa på allt en gång i livet, utom att slå ihjäl någon som är oskylldig"


Ibland saknar man allt gamla Vargön. Björkås trappor, Bokskogen, Granåsskolans tak,
ICA Älgen, Bernt i Boa, lukten från Alloys och Holmen, Utsikten, Nordkroken etc etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0