Valborg.

Valborg.
Nu är det bara två dagar kvar tills Viktor, Satan, Johan och Timon komme ner. De kommer en dag innan, alltså på torsdag, så vi kan dra upp och käka sillfrukost på morgonen hemma hos syrran :D Kommer bli en helt awesome valborg verkligen. Tyvärr är ju detta en helg som hänger sjukt mycket på vädret, men som det ser ut nu så ska det inte regna iaf och det är väl allt jag hoppas på.

Blockparty.
Som många av er redan vet så är det en feeeet fest här på valborg som heter Blockparty och i skrivande stund har 11.300 anmält att det kommer enligt gruppen på facebook. Förra året va det ca 2000 där och det va helt galet mycket folk då festen va på en innergård på Sparta. I år är det inte bestämt vart festen ska vara ännu då det är uppgrävt på Sparta, men plats ska avslöjas 2 dagar innan Valborg, alltså imorgon :) Men vart man håller en utomhusfest med DJ och hela köret för 11.000 personer är ju frågan. Men jag litar på att arrangörerna fixar någonstans att vara och att polisen inte förstör hela festen ;)

Magproblem?
Just nu känns det som min mage har blandat ihop min matsmältning lite och skickar allt tills amma utväg. Uttrycket "Sprutlackera porslinet" har verkligen fått en bokstavlig betydelse vill jag lova. Men jag ska vara frisk tills på torsdag det har ni mitt ord på.

Spendrups eller systembolaget?
Vi hade ju beställt massa fin öl till valborg med. 2 lådor Norrlands Guld ljus. Men när jag idag ringde till systemet så fick jag reda på att min beställning inte ens fanns där. På nått sätt har den försvunnit och jag kommer med andra ord inte att få min öl. Blir man måttligt sur eller...
Så nu har jag dratt iväg ett riktigt argt mail till Spendrups som brygger Norrlands Guld och sagt både det ena och det andra om vad jag tycker om deras icke existerande leverans.

Dagens Citat:
I can only show you the door. You're the one that has to walk through it. //Morpheus






Kommentarer
Postat av: hult

uuugh, porcelain.....

2010-04-27 @ 18:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0