...när jag va ung och vacker, nu är jag bara vacker.

Så, nu är man verkligen inte ung längre och ja va ska man säga, firade min födelsedag igår på ett riktigt bra sätt men vännerna från LTH och även Cissi va me på ett hörn och fick sig en liten slänga av livet på LTH. Blev en toppenkväll me mycket musik och sång, kvällen avslutades sedan i bastun på kåren. Har tagit mängder med bilder igår och ska börja gå igenom dem snart hade jag tänkt om jag bara orkar.

Så jag inte skulle glömma bort min egen födelsedag så påminde faktiskt hotmail mig förut och tyckte att jag skulle skicka ett medelande till mig själv...ja varför inte.




Dagens Citat:

"Birthdays are just nature's way of telling us to eat more cake.
"

Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis i efterskott! :D

2010-08-30 @ 07:43:02
URL: http://lollobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0