"Ska du gå hem och blogga om detta nu?"

Snart bara en skiftvecka kvar på jobbet, känns oerhört skönt samtidigt som stressen inför skojan och tentor kommer krypandes. Ska bli helt otroligt skönt att komma ner till Lund igen och allt vad det innebär. Men uppskattar Vänersborg som stad väldigt mycket när man inte bor här, det ÄR en fin stad det kan man inte komma ifrån men den är sig lik och vissa saker förändras nog aldrig här på gott och ont. Jag är oerhört glad att jag flyttade härifrån faaktiskt och det ska mycket till för att jag ska flytta tillbaka när jag är klar med mina studier. Flyttar gärna norrut från Lund (finns inte så mycket söder ut i Sverige) men Göteborg duger fint :)

Kl är 9 på morgonen och jag har redan vart vaken och sett en film, vaknar fan alltid tidigt efter några öl oavsett va de gäller men får väl sova igen det lite senare idag innan jobbet. Emelie & co kom förbi en sväng och det va trevligt så länge det varade, synd att det bara varade en timme bara. Efter en timme fick folket helt plötsligt för sig att åka hem :/



Festen i stugan närmar sig nu, blir långt ifrån vad jag hade planerat från början dock. Folk kan ju aldrig bestämma sig medans en del skiter i att säga nått alls. Lite tråkigt när man bjuder folk som man ändå bjuder av en anledning och vill ska komma men vi lär få riktigt kul iaf. Vi blir en skön skara människor där uppe, om än mindre än tänkt, så fest garanteras allt.

Cissi kommer på fredag med tåget, förmodligen Jakob me så då sticker vi upp till stugan ihop med Viktor och tar en chill kväll med lite uppladdning inför lördagen. Ska bli underbart mysigt att spendera helgen i stugan me Cissi faktiskt och förhoppningsvis några dagar till. Älskar dig <3


Jag äter inte mina vänner.

Hur kan vi vara fridfulla
när vi skapar sån misär
Hur kan vi vara kärleksfulla
när vi kärleken förtär

Låt sanningen bli du

och kärleken, och kärleken vara nu


Kommentarer
Postat av: Plupp

Älskar dig med :)

2010-08-04 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0