Förkylning from hell.

Har sådär lagom 2 dagar innan sista tentan åkt på en redig förkylning. Känner mig helt slö i kroppen och att det är snöstorm ute gör inte saken bättre när man vill ta sig till skolan. Blir till att plugga hemma idag och hoppas på bättre väder imorgon. Tentan igår gick hyffsat och det känns som den satt iaf även om den va mycket svårare än jag hade hoppats på och stundtals förbannat klurig faktiskt. Satt 4 tim och klurade tills jag gav upp och lämnade in, men då hade jag ändå svarat på de flesta uppgfiter så jag är väl ändå nöjd.

Sitter och har lite beslutsångest över om jag ska ta med mig skidkläder hem över julen ifall man skulle få för sig att vilja åka lite någon dag i Åmål eller något. Och sen är frågan om man ska ta med sig det sista paret skidor ner till skåneland, vill ju ha med mig båda ner till Österrike sen...

Nu blir det lite matlagning iaf. Ba Hoooj

Dagens Citat:
"Man kan kasta in en tvättmaskin mellan benen på henne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0