Motivation.

Ibland finns motivationen där och man verkligen glöder och vill kämpa för att möjligen lyckas med något, men det är läskigt hur den kan försvinna på bara en liten stund. Har just nu ingen som helst motivation att kämpa för det jag strävat efter några dagar nu. Men samtidigt så vet jag att om jag lyckas så kommer det ge stort resultat och jag vet att jag kommer va glad över att jag kämpade. Skulle det i slutändan skita sig så är det ju inte hela världen, men ändå...får se hur det går nu.


Kommentarer
Postat av: Bea

Känner verkligen igen mig i det där och den är svår att få tillbaka på beställning när man behöver den som mest!

2010-12-14 @ 23:05:47
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0