Ta igen sömnen inför tentan.

Funderar på att gå och lägga mig redan faktiskt för Satan i gatan vad jag är trött. Somnade ju sjukt sent inatt och upp "tidigt" för att plugga sen. Imorgon är det eftermiddagstenta som tur är så den börjar ju först kl 14 men ska försöka ta mig in tidigare så jag kan plugga lite det sista innan tentan. Är sjukt sugen på att se på PH med men Cissi verkar inte va online eller något så blir väl inget PH ikväll om jag ska sova snart :(

Tentan imorgon kan verkligen gå hur som helst. En del extentor är skitenkla och man sätter lätt en 4a medans en del andra inte finns en janne att man skulle klara. Ska bli kul att skriva den imorgon iaf även om jag är lite nervös och sen på lördag är det bara digin kvar. Sen får man lite vila innan nästa period drar igång vilket verkligen behövs.

Måste fixa julklappar med, en speciell måste jag fixa klart innan jag åker på lördag med hur jag nu ska hinna det :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0