Vänersborg

Är ju nu i Vänersborg för att tillbringa julen här, även om vi firar den i stugan visserligen. Kommer inte bli så mycket uppdateringar med bilder så länge jag är i Vänersborg tyvärr. För det första har jag glömt laddaren till kameran så jag har bara det batteriet som sitter i nu och för det andra så har jag glömt sladden så jag kan inte föra över några bilder om jag inte lägger in dem via hannes laptop vilket jag inte kommer orka göra.

Imorn funderar vi på att dra och bemästra slalombacken i vargön med pulkor och allt vad vi kan komma över. Får se hur det blir med den saken då det verkar som vi saknar saker att åka på. Kommer med uppdatering om hur det gick sen....den är satans brant.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =) borde du me göra :D

2011-01-03 @ 17:24:10
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =) borde du me göra

2011-01-03 @ 17:24:32
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0