Ännu en dag som gästbloggar

Ännu en dag ...
Är alltid lika trevligt att få reda på allt det som hände i helgen som man inte minns, trodde att jag hade varit lugn och fin i lördags under banketten, men nej tydligen inte. Jonas "Intim med alla" Svensson är tydligen ett passande namn på mig.

Annars har det varit en lugn dag, började med 2 föreläsningar (som jag sov på ..) sen blev det till att vara seriös med att börja plugga matte, ligger en bit efter men eftrer dagens upprycknings känns det bra mycket bättre. Alltid skönt när man börjar komma ikapp igen.

Dagens tips:
Vet att de flesta av er tänker på något helt annat när ni ser dagen tips ... men tänkte tips om en serie som jag precis börjat titta på, Couplings heter den och är en Brittisk komdie serie i "Vänner" stuket men med brittisk humor <3

Dagens citat:

"A woman's breasts are a journey; her feet the destination" - Sally från couplings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0