Äntligen är skiten här!

Nu i helgen har min familj vart här och hälsat på, även mormor och morfar följde med ner. En riktigt lyckad helg med god mat och dryck, men höjdpunkten här ändå varit min Säng. Min älskade säng som jag inte sovit i sen november 2008 då jag senast bodde i min lägenhet. Så nu slipper jag min 105cm stenhårda säng utan har min 120cm stora underbara säng som är helt perfekt. Utöver sängen fick jag ner min gitarr, en flyttlåda cd-skivor, högtalare, 2x badmintonrack, massa handdukar (?), tavlor och även mina gamla skidor (K2 Publid Enemy) som jag satt upp på väggen. Tavlorna ska upp snart :)

Tavlan som Victor C har målat, han tar gärna upp beställningar på tavlor om ni vill ha, bara ta kontakt me mig och ni har nått motiv ni vill få på duk.


Mina älskade skidor, tråkigt att bindningarna sög stenhårt och att de är så pass utslitna nu, lätt det bästa skidorna jag haft som allround.


Dagens Citat:

"Det kom mycket sats idag" //***

(Sätter nog inget namn på denna, blir roligare så, men det va i skolan så mycket kan jag säga)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Då slipper vi trängas när jag kommer ner! :D Puss på dig

2010-02-28 @ 00:19:57
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0