Brand på Rauhrackel.

Kommentarer?
Märkte igår att man måste skriva in en bökig jävla text för att kommentera min blogg? Är det någon som har nån koll på när detta kom till, för så har det inte alltid varit och jag har inte ändrat på något vad jag kan minns. Ber om ursäkt för det iaf och ska försöka pilla bort det.

Brand på restaurang.

Igår kväll va vi med familjen + mormor och morfar på Rauhrackel och ät god mat. Jag måste säga att jag va possetivt förånad till deras mat, att det har ruggigt god och intressant öl har jag vetet ett tag men maten va minst lika bra. Man fick mycket mat, mormors wienerschnitzel va säkert 30 cm bred, helt sjutk mycket mat vi fick och till ett helt ok pris. En god mörk öl på det och kvällen va gjord. När vi sen satt och käkade efterrätt så knackade en kvinna bakom oss på mormors axel och sa lugnt "Ursäkta men det brinner på ert bord". Då hade det tagit eld i en servett på bordet utan att nån hade märkt det, så jag tog min hand och slog på servetten och kvävde den med handflatan.  Blev några fina svarta fläckar på bordet och jag fick en svart hand men klarade mig ifrån brännskador. Man är van att släcka bränder efter att ha jobbat på Alloys.

Möblering.
Nu är, förhoppningsvis, Cissi på väg hit så ska vi ta och möblera om lite i mitt rum så jag får plats med alla grejer jag fick ner i helgen. Mina högtalare tar ju rätt stor plats, ska se om det går att få till nått 5:1 (4:1) av dem eller om jag snällt får köra vanligt 2 system fast med 4 högtalare. :)



Dagens Citat:
"Ursäkta men det brinner på ert bord"
//Lugn tjej på restaurangen.

.

Kommentarer
Postat av: Mono

så när du äntligen lägger upp bild på na så orkar du inte ens fixa bort de röda ögonen ...dåligt oscar dåligt

2010-02-28 @ 13:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0