Död Snö.

Har precis sett på Död Snö med Cissi. Har tänkt se filmen riktigt länge men det har änna inte blivit av, men idag har det vart en riktigt seg dag så kändes som det va dags. Filmen va väl inte Riktigt som jag hade tänkt mig, hade föreställt mig en ren skräckfilm med Nazi-Zombier, men jag måste säga att jag oftare satt och asgarvade än vad jag va "rädd". Men en riktigt bra film ändå som rekomenderas starkt.

Jag säger som Peter Kvist ur Varan Tv
"En tät actionspäckad trhiller. Inte en död sekund, missa inte denna filmen"



Ps, Ska gör en lång redogörelse för allt i Sälen, men det kommer senare ikväll när Cissi har dratt så jag har lite tid över och jag spytt färdigt på programmeringen. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0