Gästbloggare numer 3 gör entre

"men jag är besviken på Hanna som inte gör desamma, det finns bibliotek med datorer i så en trasig dator är ingen ursäkt"

En trasig dator är en alldeles utmärkt anledning till att inte gästblogga hos Oscar! Vem tror du har tid att springa på Bibliotek?! Inte jag iallafall.
Men nu behöver jag inte det, för världens-bästa-Stellan har återupplivat min dator från de döda, så nu lever den och frodas igen. Han är helt otroligt den pöjken!

Nå, vad har jag gjort idag då? Snabbt och lätt.
Försovit mig, släppt ut hästarna, ridit, UM, kaffe med Mallan & planerat Turkiet, kaffe hos syster, hämtat min dator, glott tv & chillat med Stellan.

"men jag är besviken på Oscar som inte kände medlidande när min dator dog och som bara har huvudet fullt av snö" There is no excuses. 

Tänkte lägga upp en snygge bild jag har på Oscar som nooog inte är publicerad någon gång, men tror jag spar mig de bekymrena. Det blir en bild på glisen istället för att hedra att det idag är exakt ett år sen han sten dog.



Dagens tredje citat:
"Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron" - Bert Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0