I hope not

Nu har jag vart jävligt dålig på att skriva på senaste tiden, men ska försöka komma igång igen lite.

FITTSKÄRM.
Sitter här och håller tummarna stenhårt för att min skärm inte ska explodera i ansiktet på mig, (tur man inte har "tjockskärm" längre). Igår kväll började den bete sig konstigt men jag trodde de berodde på mitt grafikkort som va överhettat men nu när jag startade datorn idag så brummar skärmen så fort det är ljust, men om jag istället sänker ljusstyrkan så börjar de istället att flimra. Har verkligen inte pengar att lägga på en ny skärm även om det skulle va trevligt att ha en ny då jag aldrig vart nöjd med denna. Får ju wn 24" för ca 2000kr visserliegn ;)

OS.
Tror ingen missat att det är OS heller, inatt satt jag uppe till halv 4 för att kolla på kvalet och finalen i herrarnas puckelpist. Riktigt kul tävling, synd bara att det inte gick som vi hade hoppats på för Peter, men shit happens, detta kanske inte är Sveriges OS år. Hockeydamerna kanske kan sno åt sig en medalj iaf, men Kanada lär ta guldet där.

Obekväma val.
Det känns som jag snart kommer att ställas inför ett ganska jobbigt val, gjorde visserligen ett igår när jag tackade nej till Hemsedal på påsk, men det kommer nog snart ett till har jag en känsla av. Några av er vet va det handlar om för val, andra får nog vänta och se tills den dagen kommer. Visserligen gör jag väl inte valet själv och påverkas nog ganska mycket av min omgivning men i slutändan är det enda jag som måste välja. Usch jag hatar verkligen val ibland.

Hemsedal.

Som sagt tackade jag nej till att åka till Hemsedal över påsken, jag har verkligen inte tid, jag måste plugga som en jävla jude. Men jag får se, jag kanske ändå åker hem en sväng över påsk, så får jag lägenheten för mig själv där hemma några dagar och träffa lite vänner, om inte så blir det ju först till sommarn som jag kommer hem. Men det återstår att se, vet inte exakt när mina tentor/omtentor ligger än och hur vi har det med ledighet och så. Time will tell.

Dagens citat:

"Finnar, det är fan Nordens negrer"
//Mats aka "Ligga med killar-bandet"

Avslutar med en fin bild Johanna W tog i Sälen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0