Uppdatering från sälen

Hade precis skrivit ett inlägg men eftersom Johannas dator är mongo så försvann allt och det hade tydligen inte sparats som det brukar göra. Först och främst vill jag tacka Mono som håller bloggen vid liv, riktigt bra uppdatering men jag är besviken på Hanna som inte gör desamma, det finns bibliotek med datorer i så en trasig dator är ingen ursäkt :P

Sälen är toppen, puder i backarna idag och runt 16 minus, lite småkyligt i ansiktet men behövs fortfarande ingen jacka när man åker, tröja is the shit. Har blivit några öl nu både igår och idag men ingen utgång ännu, men imorn så. Tyvärr har Timon gått och blivit magsjuk och låg och spydde hela natten inatt :( Riktigt tråkigt men han verkar lite piggare nu och imorn ska han ut i backen och då jävlar.

Ska dra och lägga mig nu så vi kommer upp i tid imorn, gröt is the shit till frukost. =D Måste få lite pluggande me, har läst lite programmeringe men mer ska de bli.

Nu får jonas ta över igen tills jag kommer hem.

Over and out...


Dagens (andra) citat (vi spelar spel):
-Ett annat ord för Nederländerna? /Johanna W
- Alperna!!! - Johanna Götblad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0