Utan röda ögon.

Eftersom mono klagade på att jag inte tog bort de röda ögonen så lägger jag upp en ny bild, dock är det cissi själv som tagit den, och det ser man nog ganska bra på bilden. Här finns inga röda ögon men det har inte jag tagit bort :P



Möblerat.
Idag har vi möblerat om hela mitt stora rum med, bytt plats på säng och bordet samt kopplat in mina högtalare och satt upp tavlan på väggen, eller snarare hängt upp den i taket. Det bler faktiskt ruggigt snygg måste jag säga. Tack än en gång Victor, blir nog en till beställning framöver. Riktigt nöjd faktiskt men är nått vajsing med att få 4 högtalare att fungera ihop utan att köra riktigt 5:1 så ska nog ta och ändra lite på utgångarna sen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

GRYM TAVLA :D

2010-03-02 @ 19:52:04
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin bild indeed :P

2010-03-02 @ 20:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0