2 dagar till ny termin och nya tag.

Då va det lördag och bara två dagar kvar till nya terminen startar. Med andra ord har man gjort 1/10 av hela sin utbildning...wao. Känns som en evighet kvar samtidigt som det går äckligt fort, både tiden och tempot i skolan.

Sängen.
Ska prata med min hyresvärd nu så jag verkligen får ta ner min säng. Har mätt fönstret och det är 130cm brett, så med andra ord kan jag trycka in min säng på 120 den vägen. Vore helt underbart att få en säng som är skön att sova i och som inte låter som den ska väcka en hel arme bara för att man rider på sig lite. Sängen knakade lite när jag flyttade hit men det har blivit Mycket värre senaste tiden vill jag lova. Och jag tror min familjen som bor i andra delen av huset även har glädje av att jag får en tystare säng haha =D


Pink Park.

Idag öppnar parken i Sälen med, helt underbart. Va faktiskt rädd att den inte skulel hinna öppna i tid tills vår resa men den öppnar ovanligt tidigt iår så de blir fint. Nu gäller det bara att inte bryta nått eller ha sönder sin kropp på annat sätt, Norrback drog ju tydligen sönder ledbandet i knät här om dan i Idre om jag förstått saken rätt. Skadeglädje :D
Helst av allt skulle jag vilja få lite sån här åkning men det är svårt i Sverige.  Får bli en till säsong till i Alperna om 2-3 år.

Bra beskrivning på riktigt fin offpiståkning.
"But what you dont realize, half the time you're blind"




Dagens citat:

En vän som måste köpas är aldrig värt priset.
//G D Prentice

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är alltid lika najs att se sånna videor, love it big time.

2010-01-22 @ 22:19:20
URL: http://iheartskiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0